Trajnim dhe Mentorim për UI/UX Dizajn

Eventi ka përfunduar.

Trajnimi dhe mentorimi në UI/UX fokusohet në zhvillimin e aftësive dhe njohurive të nevojshme për të hartuar produkte digjitale efektive dhe miqësore për përdoruesit. Ndërfaqja e përdoruesit (UI) dhe dizajni i përvojës së përdoruesit (UX) janë komponentë kritikë të softuerit dhe zhvillimit të uebit, duke siguruar që produkti përfundimtar të jetë intuitiv, i lehtë për t’u përdorur dhe plotëson nevojat e përdoruesit.


Trajnimi në UI/UX mbulon një gamë të gjerë temash, duke përfshirë parimet e dizajnit, kërkimin dhe analizën e përdoruesve, prototipin dhe kornizën e telit, testimin e përdoruesit dhe dizajnin vizual. Pjesëmarrësit në programet e trajnimit UI/UX mësojnë se si të krijojnë dizajne të përqëndruara të përdoruesit që nuk janë vetëm tërheqëse vizualisht, por edhe funksionale dhe efikase.


Mentorimi në UI/UX u ofron pjesëmarrësve udhëzime dhe mbështetje të personalizuar ndërsa zhvillojnë aftësitë dhe njohuritë e tyre në këtë fushë.


Në përgjithësi, trajnimi dhe mentorimi në UI/UX është thelbësore për këdo që kërkon të punojë në zhvillimin e softuerit ose ueb-it, marketingut digjital ose menaxhimin e produktit. Duke zotëruar parimet dhe praktikat e dizajnit UI/UX, pjesëmarrësit mund të krijojnë produkte digjitale që janë të përshtatshme për përdoruesit dhe të suksesshme në treg.

Hyrje në UI/UX

● UI/UX dhe rëndësia e saj, ● Dallimet kryesore mes UI/UX, ● Parimet kryesore të UI/UX, ● Shembuj praktik, ● Dizajni në jetën e përditshme.


Hapat e dizajnimit të një produkti

● Prezantimi i të gjitha hapave nga idea deri të realizimi i plotë i prototipit.


Prezantimi i aplikacioneve për realizimin e hapave

● Figma, ● Adobe XD & Sketch (Alternativa të Figmas), ● ProtoPie, Marvel (Prototip), ● Miro, FigJam (UserFlows), ● Skicimi fizik.


Figma

● Hyrje në Figma dhe prezantimi i aplikacionit, ● Opsionet bazike (Krijimi i artboardeve, formave dhe teksteve etj), ● Opsionet më të avancuara (Auto-layout, Plugins, Widgets etj), ● Pse preferohet Figma dhe cilat janë epërsitë ndaj aplikacioneve të tjera.


User research (Hulumtimi)

● Rëndësia e User Research në UX, ● Llojet e ndryshme të User Research, ● Teknikat më efektive për User Research, ● Analizimi i rezultateve të User Research.


User Personas

● Definicioni i User Personas, ● Teknikat për krijimin e tyre, ● Rëndësia e user personas, ●Shembuj praktik.


User Journeys dhe User Flows

Arkitekura e informacioneve

● Definicioni dhe roli i saj në UI/UX, ●Teknikat për krijimin e arkitekturës efektive të informacionit, ● Kuptimi i rëndësisë së arkitekturës së informacionit në procesin e projektimit, ● Shembuj të ndryshëm në praktikë.


Wireframes

● Definicioni dhe rëndësia e madhe e tyre në fushën e UI/UX, ● LowFi vs HighFi (Cila përdoret në cilat raste), ● Shembuj praktik të Wireframes.


Principet e UX

● Dobishmëria, ● Përdorshmëria, ● Dëshirueshmëria, ● Aftësia për të gjetur, ● Aksesueshmëria, ● Besueshmëria, ● Ndikimi.


Vizualja & Principet e UI

● Ngjyrat, ● Layouti, ● Tipografia, ● Imazhet, ● Principet kryesore të UI, ● Shembuj të ndryshëm të UI.


Design System

● Roli i Design Systemit, ● Si krijohet një dizajn sistem, ● Shembuj praktik të sistemeve të dizajnit Nag Apple, Google etj.


Prototipet

● Pse krijimi i një prototipi është pika kyçe për krijimin e një dizajni të suksesshëm, ● Si të krijojmë një prototip.


Dizajni për mobil

● Dallimet kyçe mes dizajnimit për mobil dhe për web, ● Rregullat e dizajnimit për mobil, ● Websitet responsive.


Dizajni për pajisje tjera

● Apple Watch (ose ora tjera të mençura), ● Apple TV (Dizajni për ekrane të kontrolluara me pilot).


Testimi i aplikacionit me përdorues (User testing)

● Si bëhët një testim, ● Si t’i analizojmë rezultatet e testimit dhe si reflektohen ato në dizajn.


Prezentimi i dizajnit (Këshilla gjenerale)

Krijimi i Portfolios të dizajnit

● Aplikacionet kryesore për promovimin e portfolios, ● Këshilla gjenerale.


Krijimi i një aplikacioni nga fillimi në fund

● Krijimi i një aplikacioni duke përcjell të gjitha hapat e mëparshëm me qëllim të involvimit të të gjithë përcjellësve në praktike. o Arkitektura e informacioneve, o User research, o Wireframes, o UI, o Prototip.


Detajet e Eventit

Prill 4, 2023
5:00 pm - 6:00 pm
Online, ftesa ju dërgohet më vonë.
Online Training
Ju dërgohet përmes email-it.

Organizatorët

SHPIK
events@shpik.org
044507575
SHPIK – (Shoqata Profesionale e Informaticientëve të Kosovës) është organizata përfaqësuese e profesionistëve që punojnë në fushën e TI-së në Republikën e Kosovës.